kom inte på någon passande rubrik så ni får nöja er med den här långa

Nu är det jag som har problem med mitt inter(fucking)net på min dator men hoppas att det löser sig, jag kan ju underhålla mig på den här finfina datorn så länge. Elin sitter och ser på "Miljonlotteriet" eller vad det heter? Hon ser nog bara för att Hannah Graaf är med och hon läser hennes blogg. Bukar vara så...

Solningen då hur gick det med den? Jo jag kan berätta att det gick åt skogen. Btw så måster jag sluta svära jag märker att jag gör det ganska mycket.
Iaf så har dagen varit bra för mig, en soft dag. Jag kommer nog tycka att det är skönt när jag flyttar hemmifrån då jag älskar att vara hemma själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0