ny favoritblogg

Den här bloggen är den sötaste jag har sett på länge, eller bloggen är inte söt men ungen är så sjukt söt. Den får mig nästan att vilja ha barn för en liten sekund. Pappan eller Rasmus som han heter har startat den här pappabloggen för att berätta att det är inte bara idioter till pappor som lämnar sina barn när dom är små utan även mammor lämnar pappan och barnet själva. Han vill även visa att pappor klarar av hur bra som helst att ta hand om ett barn själv. 
Jag själv tycker att han verkar vara en väldigt jordnära person som vem som helst skulle tycka om! Hans unge är hur söt som helst som sagt. 

Min nya favoritblogg är nu DENNA!!!


bilden är tagen ur bloggen, hoppas det var okej! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0