off!

Jag måste börja bli mer on när det gäller bloggandet men det kommer nog inte bli än för jag har mycket just nu, hästarna tar mycket tid men det är kul! 
Imorgon ska 3 fina små vänner med mig hem och så ska dom fira moi. Trevligt trevligt det och dom ska sättas i arbete i stallet. Simon behövde hjälp med att städa huset sa han, vi får se hur det blir med den saken ;). 
Sedan har vi Frödingskpelet 3 dagar nästa vecka som jag måste läsa lite manus till så jag vet när folk ska in på scen osv. Men det är också sjukt kul. Och för att kort berätta vad det handlar om så kretsar det runt Gustaf Fröding och hans liv. Det är ganska mycket musik och dans i det hela, det kommer nog bra så bra så :)



Denna låten kommer vara med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0