vet ingenting

Jag har nu varit vaken i snart 20 timmar och vet knappt varken ut eller in, men datorn sitter jag vid. Det känns som om min skönhetssömn inatt kommer behövas eftersom jag inte sov något på bussen varken till eller från Stockholm.

Om ni undrar hur den lilla resan var så var den mycket bra, gillar Stockholm. Men inte alla jävla turistsaker överallt, jesus! Stockholm besöker man för sällan tror jag, många tänker nog att det är en storstad som man inte hittar i. och visst är den stor och det kan vara svårt att hitta men jag gillar storstäder. Kände det idag att jag mår bra då :).
Men ingen kommer kunna ta ifrån mig älskade göteborg, längtar tills jag ska dit redan. 
Nu låter jag som ett litet barn på julafton, hihi!

Vi hörs imorgon, eller på lördag. vi får helt enkelt se...


passar på att bjuda på en gammal bild, är så otroligt generös

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0