en lista

Tänkte att det var längesedan vi gjorde någon lista, så nu efter att jag har lämnat bloggen och sedan kommit tillbaka så tar vi en lista :)

JAG ÄR: lycklig
JAG SOVER: oftast på nätterna
JAG BLIR GLAD NÄR: jag får umgås med de jag tycker om!
VEM KRAMADE DU SENAST?: Frida, igår
VAD SA DU SENAST?: "ja dom ligger i sängen"
GRÖNA ELLER RÖDA ÄPPLEN: röda, lätt
VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN: ingen, brukar nog vara ledsen för mig själv och sedan skriva av mig
VAD SKULLE DU BEHÖVA NU: borsta håret
VAD HAR DU NU: eh ja, tråkigt?
HAR DU SNYGGA SKOR? det har jag väl ;)
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: vaknade 10.08 men gick upp halv 11 
VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE: "god morgon"
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT: yess
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT: nejdå
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV: igår
KAN DU SPELA FOTBOLL?: kan & kan, det är roligt ibland :)
SENASTE PERSONEN SOM FICK DIG ATT SKRATTA: Amanda, Susanna & Frida, igår

SENASTE PERSONEN DU KYSSTE: A...........
SENASTE PERSONEN SOM TRAMPADE PÅ DIN FOT: Matilda, det var i förrgår
SENASTE MAT DU ÅT: lunch
SENASTE LÅTEN DU LYSSNADE PÅ: Chariot
SENASTE FÖRÄLSKELSEN VAR MED: förälskelsen finns där
GJORT IDAG: inget alls
VEM ÄR DU KÄR I: (a)
VAD SKA DU GÖRA IMORGON: stallet & en till sak
VAD GJORDE DU IGÅRKVÄLL: var med fina vänner
OM DU FICK DÖDA EN KÄNDIS PÅ ETT PLÅGSAMT SÄTT, VEM SKULLE DU DÖDA? : Det skulle nog vara Hitler (kändis?)
HAR DU GRÅTIT NÄR DU SETT EN FILM NÅNGÅNG: ja ja!
SISTA ORDET INNAN DU GÅR: "hejdå"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0