min lilla bebis

I'm back, eller ja för ett tag iaf. Känner att jag saknade min (eller det är ju våran!!) lilla bebis lite och tänkte uppdatera mig lite om vad som händer här. Jag kan inte påstå att jag läser så mycket av vad Elin skriver, mest från och till. Det ser bra ut. Hon är så duktig såå!
Jag hade faktiskt ett tal i svenskan om just tvillingar, och min svenskalärare tyckte om det. Det blev ett väldigt bra betyg ;). När vi ändå snackar skola så kan jag uppdatera er om att jag stormtrivs. Skaffat mig nya vänner, samt hatobjekt. Antar att det är så det ska vara, dock älskar jag verkligen min klass.

Trevligt att vara tillbaka här för en stund, ♥


Elin får ta bort bilden om hon vill, men den betyder sjukt mycket den här bilden. Både för mig och för Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0