22.36

Hej, eller ja godkväll kanske? Jag ligger i sängen och skriver på mobilen och funderar varför det blir mobileo när man vill att det ska va mobilen.... Konstigt. Men iaf, imorn väntar ett prov och utv.samtal, inte världens roligaste dag, men jag tror nog att det går bra. Jag har ju gjort båda förut, så det är bara att köra på! Dock är ju dagen imorn lite jobbig, jag kan fortfarande på något sätt inte förstå att det imorn när vi kommer till stallet, bara är 2 hästar där. Det låter som en självklarhet, men det är det inte. Det är så jävla konstigt, i söndags va sista ggn som jag någonsin kunde rida på henne, hon finns snart inte mer och det är sjukt tråkigt och jobbigt. Jag har inte fällt en tår över detta, men jag känner att den första kom nu. Det är först nu som jag förstår det, och det är bara att gå vidare trots att det kan vara jobbigt ibland. Det gäller allt! :) . Nu ska jag försöka sova sen ladda inför morgondagen, då väntar ytterligare ett farväl. Min kompis åker till miami i 2 veckor! Men godnatt folket, vi hörs när vi hörs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0