beslutsångest


är det bara jag som LIDER av beslutsångest? Nu menar jag på riktigt, när man ska välja glass för att ta ett exempel. Hur länge står man inte vid den där boxen och tittar fram och tillbaka, studerar varje glass som ligger där, tittar upp på bilden med alla glassar, tittar ner igen. Bestämmer sig, ångrar sig, bestämmer sig, ångrar sig. Sen så bara tar man en. bara för att.
När man vill ha nåt gott, godis, glass, ska jag göra paj, chips (brukar inte bli det, eftersom jag inte är nån chips-fantast)... Jag menar glass med choklad/kolasås eller varma hallon är megagott (nytt ord!), godis är gott men bara om man är riktigt sugen på det och bara gott en liten stund typ sen äter man bara för att äta. Paj är också jävligt gott, med vaniljsås eller glass till, helst blåbärspaj. Chips, nääe det brukar det aldrig bli.
Jag har inte en aning om vad det blir dagen till ära, men antagligen glass.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0