fifakväll/kompis i USA/gammal bild

Jag är ganska nyss hemkommen från Eveline, fina Eveline som bjöd in mig på fifakväll. Dock spelar inte jag fifa men ja det var ju med fler, Karl (storebror) och tre kompisar till han fick hänga på. Egentligen skulle jag väl kalla dem för mina kompisar också men ja ni fattar. Det blev en väldigt trevlig kväll tyckte jag och tackar Eveline och sällskapet för det. Trevig cykeltur hem i mörkret också med Karl, tack för ficklampsappen!

Idag åkte även min och Elins bästa (alltså vi var bästa vänner när vi var små, men är fortfarande vänner) barndomsvän till USA för att hon ska gå i skola där i ett år. Väldigt spännande för henne, men det kommer bli tomt här hemma även om vi inte umgås så ses vi nog minst en gång i veckan, fortfarande! Hon meddelade ikväll att hon hade kommit fram till New York där hon ska spendera fyra dagar för att sedan åka till hennes familj i Florida!


det finns så många fula bilder att välja mellan så jag visar de andra från när jag hade mörkt hår en annan dag, det här är en av få helt okej lyckade bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0