Gina Dirawi

Lyssnade nyss på Ginas sommarprat, fan vilken brud det är. Hon borde få mer plats i media, så många bra tankar och att hon tar upp det som ingen annan vågar prata om är ju stort gjort. Vet inte hur gammal hon är men hon är väl runt 20-21 skulle jag tro och jag kan inte låta bli att vara imponerad av henne. Jag har inte läst hennes blogg så mycket utan tittar in mer ibland, men Ana Gina Show har jag tittat på.
Nej mer Gina till folket tycker jag! Grymt sommarprat, gå in på sr.se och lyssna på det :)


visste ni att hon även har sökt till idol och gick vidare till slutaudition. sök på Gina Dirawi på youtube så finns det några sångklipp!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Håller helt med! Hon är grym. Nästan så man började gråta där:)

2011-08-19 @ 11:10:45
URL: http://www.hannaarehammar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0