hoppas!!!



söndag.ångest. Nu börjar dom vanliga söndagarna, med ångest. Jobbigt om ni frågar mig. Men ja, skolan börjar imorgon som sagt och det är delade meningar i mitt fall. Kul att träffa alla igen och få ny (!!) klass, mindre kul med skola.Plus att jag kanske ska byta klass, för vill gå med mina kompisar. Hoppas bara att det finns platser i den klassen, ialafall EN plats till mig. Jag menar, skolan borde ju vilja göra så att alla trivs så bra som möjligt?! Det löser sig, hoppas jag. (håller tummarna)
Kommer inte kunna somna ikväll. Tanken på att inte gå i samma klass som mina närmaste vänner, gör mig galen. Därför hoppas jag att det går att byta. Men det skulle ju vara min vanliga otur om klassen är full...... 
I övrigt så gjorde jag en asgod chokladsås igår, ska dränka mig i den ikväll.  Strax blir det ett intervallpass, skönt efteråt!


min skoooolaaaaaa.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0