klart slut



efter 5km, som kändes som 23 så kom jag äntligen hem. hehe. (vilken tur). ja och sen dess har jag inte gjort någonting alls, ätit typ. Sen så har solen tittat fram, så jag låg ute i 1½ timme typ sen så fick det va nog. Jag kan ju säga att jag börjar tappa färg. Efter duschen sen så blir det att smörja in ben och armar. Men skrubba i duschen oxå.....
Ovärt inlägg, men jag ska ialafall strax äta nåt sen så ska jag iväg till stallet. Sen hem, duscha, se på tv, äta och sen är dagen slut... haha... Kanske festar till det med glass men bara kanske.


blir sugen på kakor när jag ser denna bilden. min näst största last tror jag... (även fast jag aldrig äter det. För när jag väl gör det så kan jag inte sluta)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0