långa dagar

Jag känner att detta med att blogga läggs på is, även om jag tycker att det är kul faktiskt. Mobilbloggningen kan dock förbättras, väldigt mycket. Nu lyssnar jag på Melissa Horn. Känn på namnet bara, det känns ju lite svårt. Kan erkänna att jag har bara hört några få låtar och kan utifrån det säga att jag blir ju inte glad av musiken. Texterna är väl bra men ja passar inte mig i alla lägen.

Istället ska jag styra upp livet lite nu tänkte jag, typ som att svara på sms. Min mobil har gått varmt den senaste veckan. Bara den här veckan har jag nog pratat i telefonen i ungefär 6 timmar. Bra Hanna! Men jag har insett att det är rätt soft att prata i telefon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0