livet leker


Jag ljög när jag sa att jag skulle rida, hästjäveln ville inte följa med in... Så efter att ha försökt fått med han in i 1 timme, så gav jag upp. Åkte hem, solade en stund, åt, åkte till en kompis...
Vad gjorde vi då? Jo, vi va hos hennes häst först för den fick nya skor. Sen så gick vi hem till henne, sen fixade vi fika och gick ner och badade och solade. I typ 2 timmar, inga fel. Sol, bad, fika och en bra vän. Livet leker.

Dock har jag bränt mig lite, men who cares? Nu ska jag bara ladda för ett pass som sker imorgon på förmidagen, efter frukost. Jobbigt, men välbehövligt. Nu är jag sjukt trött, men ska inte sova än.... :)


munnen vill ha!!! (jag äter inte mjukt bröd så ofta. Därför njuter jag till fullo när jag väl äter det)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0