losers



är det något som är jävligt störande, eller det är inte störande men ni kommer förstå i slutet av texten. Men såhär va, jag och Hanna har ju skrivit lite här om små youtube-klipp och även lagt upp klipp, på killar och tjejer som är helt fantastiskt duktiga på att sjunga. B.la. Tyler Ward, Julia Sheer m.fl. Sedan så när man har läst en blogg länge, som har vuxit och blivit större med åren och personen i fråga har blivit känd och kunnat fått fram sin begåvning (tex. sin underbara röst) för att hon/han har kämpat för det en längre tid. Två flugor i en smäll kan man säga....

Nu slår jag vad om att typ en person kan lista ut vem jag menar, i den kursiva texten. För det jag beskriver är en person. Men ni andra har nog bara sett personen på ytan.
Till det som är störande, folk som tror att dom är nya med att "upptäcka" någon på youtube eller på en blogg. Själva grejen att folk lovordar den "nya" personen och kärar ner sig, när dom egentligen inte vet nåt.... 
Knas inlägg, men ni kanske förstår hur jag menar....  Det bästa av allt, ni vet inte vem jag beskrev med den kursiva texten tidigare i inlägget! loooooosers!


samma personer, olika tillfällen, men lika underbart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0