chipsfet


nu sitter man här igen, men nymålade naglar. Bytte ut bubbelgumsrosa med glitter, mot svart. Snyggt! Nu ska detta sitta i nästan 2 veckor, sen åker det av och då är det naturligt som gäller! ;-)

I övrigt så är jag lite deprimerad över att jag inte kan träna, sjukt segt. Sjukt segt att min hals skulle fucka sönder, men till veckan så är jag nog ganska så frisk. (I övrigt är våran pappa också sjuk och att han hostar och nyser och har gjort det i typ snart 2 veckor, gör mig galen. Stör mig fruktansvärt mycket på ljudet!!!)
Nu blev jag trött. ska ta en halstabett och fortsätta min helg på samma sätt som jag har startat den. I soffan och bli chipsfet (utan chips, men de blir ju lätt så när man ligger i soffan..), fast jag är ju inte så sugen på mat så det där sprack ju ganska så fort. En cola skulle ju inte skada, fast har ju fortfarande tandkrämssmak i munnen... Problem kära vänner. PROBLEM!


det va dom här jeansen jag testade för nån vecka sen, btw. Ska köpa. efter jul


känns ju skönt att det är vinter annars... (gammmaaaaall bild)

fann denna gamla bilden, kolla in håret! (fast det är ganska så långt och ganska fint nu också, börjar digga färgen jag har nu!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0