det blir de med!


jahapp, här sitter jag inte så nyvaken, men ändå... haha! Idag väntar stallet och efter det ingenting, hade tänkt att släpa mig dit vid 11-halv 12 ungefär så att jag har det gjort. Då kan jag ligga i soffan hela dagen sen!

Det där med vila är ju inte min grej, men jag måste väl det och idag fick bli en sån dag. Funderar på att måla naglarna också, eftersom jag ändå ska ligga stilla och inte göra någonting... hmmm. Blev sugen på lite candy också, men det blir det väl inget  med antar jag! hhehe

Sen så fyller världens bästa Sofia år idag, så klicka in på hennes blogg och säg grattis!!!(ni hittar länken vid länkar)
GRATTIS DU ÄR BÄST!!


kommer nog slinka ner en eller 2 såna här idag...


tyvärr ingen sån här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0