godnatt världen!

okej okej, dagen började hos tandläkaren (egentligen tandhyginisten, men vem fan säger det? Och hur stavas det?) och sen skolan som va helt okej, första och sista lektionen va väl inga lektioner att hurra för! Sen så gjorde jag en sväng på h&m, blev av med lite pengar, sen köpte jag mig lite annat skräp, b la. cola för att jag har gått och fått en hals som är svullen som fan plus en feberknänsla som är ganska så oskön faktiskt. Därför är jag hemma imorgon, vilket betyder sova längre och en kulinarisk lunch!!! Fast maten i skolan va god idag oxå, men min egen mat smakar alltid bäst.... Hehe (blir säkert min special små träd!!). Godnatt världen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0