inga muskler

kommer aldrig mer skriva ett inlägg den här tiden på dygnet, det är föööör tidigt för att ens vara vaken. Men jag skulle ju ha gått till skolan men känner mig fordrande trött så det kändes inte så värt att trötta ut kroppen ännu mer, som tur är så har jag bara musik på förmiddagen i vanliga fall! Sen så svenska och engelska, så jag missar inte så mycket. Geografin är inställd, så idag kommer jag väl sitta och fixa med uppgifterna vi har fått där och plugga spanska! (skulle ha behövt mina spanskaböcker som ligger i skolan, menmen, får döda mig med dom imorn istället!) nu ska jag ja, fortsätta att ligga i sängen och inte göra någonting. Hej inga muskler kvar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0