scones

Okejokej, dåligt av mig att inte skriva här en dag som denna. Jag har ju lov och grejer!
Men började dagen med lite löpning innan frukost, det gick fruktansvärt bra och Rihanna och beyoncé gjorde sitt jobb! Tanken va att jag skulle springa långt imorgon, men jag överväger att åka in och springa länge på mördarbandet istället. Men vi får se!!!
Sen gjorde jag scones (ni finner receptet nedanför texten, och om ni vill göra dom, så blanda dom torra ingredienserna först och smula ner margarinet sen och ha i mjölken sist. Ugnen på 225 och gräddas i typ 12 min.klart)till mitt sällskap under dagen och vi gick igenom lite Mattias flink och lite titanic, sen så gjorde jag lite lunch oxå. Stuvade makaroner och köttbullar. Mjoo, nu blir ni lite avundsjuka tror jag minsann!!! Ska jag kanske ta tag i livet nu?! Frågan är bara vad jag ska göra då???
Har övriga familjen tur så lagar jag mat sen! Börjar tro att jag har blivit någon slags hemmafru, måste lägga av med detta nu tror jag!! (fast en real housewife bakar bullar och det kan ju världen fetglömma. Även fast mjölken måste ta slut här hemma)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0