skönt


okejokej, jag har just insett att jag inte har någon karaktär. ingen alls. tänkte igårkväll att jag skulle springa en liten runda imorse, men icke! när klockan ringde så va det ju mycket skönare att ligga kvar och sova, sagt och gjort. Jag låg kvar och sov ett tag till.
Men jag ska ju till stallet om en stund så att helt stillasittande kommer jag ju inte att vara hela dagen. Det vankas (heter det så?) lite minijul/4:e adventsfirande här idag. Varför?
För att vi sticker till varmare breddgrader på lördag. Skönt? svar JA! Då vet ni vad jag ska göra i veckan, skola, träna, fixa grejer och packa. Sen ska jag ju till stallet också ja...

Nuu, chillmode ett tag till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0