Söndag

Det är full fart på mig idag men jag inser att det är lugnt jämfört med vad kommande vecka kommer att bli. Jag får hjärtklappning bara jag tänker på nästa vecka. Vi har måndag-fredag hemma innan vi flyger på självaste julafton. Innan dess ska ett antal skolarbeten vara klara, jag har en tendens till att göra allt till hälften så det är några halva arbeten klara som måste fixas till. Sedan är det tre dagar som går till stallet, som alltså blir sent på eftermiddagen. Jag ska hinna träffa vänner en sista gång innan vi åker, sedan ska även pojkvän få sin del av mig och jag min del av honom. Plus detta så ska jag även packa för 2 veckor borta, har en tendens att få med liite för mycket.

Det kommer lösa sig men vet inte om det resulterar i gula lampor i skolan eller i att något annat blir lidande. Jag vet att bloggen kommer bli lidande, men ska försöka få ihop en årsresumé av året!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0