always in shape


jag sitter och hänger på den nya it-sidan blogg.se för att slippa plugga känner jag... jag orkar ju inte.
har även hunnit äta lite mer nu, denna gången hårt bröd med ägg, ni vet tänk protein.

Så här sitter jag på min stol och väntar på att klockan ska bli 17.30, tittar på min vattenflaska där det står "always in shape" jag kan ju bara hålla med, speciellt när man har tränat och ser ut som om man nyss har badat. Sen träningsvärk på det. Jo men såklart jag känner mig i form.

skulle man kanske ta en titt i naturkunskapsboken? eller varför inte historiaboken? får väl göra det, så att tiden går lite...


hahaha, what? jag dör, ser ni hur fokuserad jag är på maten eller?!


här har ni mig, igen


hahahaha, hjälp. såhär slutar det för endel.  detta motiverar mig till att träna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0