det bästa som finns



efter en morgon som har bestått av ett träningspass, på tom mage. men nu drar jag iväg till stallet  för träningspass nr2. Fast denna gången har jag ju ätit...

Jag sitter här och inser att tv11 visar ännu en ggn, glee säsong 1, 17.30 varje dag... Sen när jag tittde lite mer noga så inser jag ju att det är american idol imorgon 20.00 på samma kanal... Ibland önskar jag att jag aldrig tränade och bara satt hemma och glodde på tv. ;-)

Alla tvprogram går på fel tid...  Men nu ska jag hoppa iväg till stallet, träning är det bästa som finns, efter glass och M&M's, såklart. okej,okej. värme och sol är det bästa, sen musik, sen kommer glass och M&M's


såhääääär soligt är det, dags att gå ut känner jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0