doftar......

Det har inte luktat (doftat hehe) så gott som det gör i mitt rum nu på väldigt länge vill jag lova.Det tråkiga är dock att det är för att det kommer folk hit imorgon för att fira våran bror, varför håller jag inte rent i vanliga fall? Jag får nog ta mig i kragen tror jag! Nu är det rent och fint i alla fall :)

Fick en del av min beställning från H&M idag nämligen bikinitrosorna. Jo men dom sitter fint ska ni veta, som en smäck för att vara ärlig. Ni skulle bara se ;)).


my new bff!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Shiiiit, va snygg Andreas Wijk är på den bilden!

Fick just en hälsning av honom efter att ha gratulerat honom;)

2011-02-18 @ 18:29:00
URL: http://www.hannaarehammar.blogspot.com
Postat av: Hanna

Lär Tobbes blogg. Inlägget " Jag ,Jonas och Sara" så ska du få se;)på Tobbes blogg alltså;)

2011-02-18 @ 18:30:22
URL: http://www.hannaarehammar.blogspot.com
Postat av: Hanna

Sv: Yes, babe! Kan ju till och med se hans hus från mitt fönster;)går förbi hans hus varje gång jag går från och till skolanockså:> Fast jag träffar honom inte ofta, men han vet vem jag är;)kanske inte så konstigt eftersom mina brorsor är kompisar med honom.:P Sist jag såg honom var i kyrkar för 2 veckor sedan. Då när jag skulle gå upp på scen "viskade" han till sin polare -det där är tobbes syrra! Snacka om att det var pinsamt för mig!



Men vf skriver aldrig Elin några inlägg?:O

2011-02-19 @ 11:48:26
URL: http://www.hannaarehammar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0