enkel värdelös lista så ni kanske lär känna mig lite mer...


Hur svarar du i hemtelefonen? Hej det är Hanna
Hur svarar du i mobiltelefonen? "heeeeej"
Ringer det mycket till dig? det kan jag inte säga direkt!
Ringer du mycket? nästan aldrig
Vem ringde du senast? med största sannolikhet, pappa
Vad står det på ditt senaste sms och vem va det från? haha jaha då ska jag inte störa ;). Skriva den då! <3 - Jimmy
Hur mycket pengar har du? inte så mycket nu :((
Senast kramat och när? förut, min faster
Antal timmar sömn inatt? 7 kanske?
Sov du ensam? Jaaa :(((
Vem sov du hos senast? Terese
Vem sov hos dig senast? oj ja minns inte
Vad ser du fram emot? LOVET
Vad vill du ha just nu? bra fråga, vet inte
Vem hånar du? ingen
Vem längtar du mest efter? oj, längar efter mina fina vänner varje dag jag inte ser dem
Vem vill du helst slippa? ingen speciell tror jag?
Vem stör du dig på? random personer som jag inte känner som inte gör som man vill eller beter sig helt fuckat 
Vem vill du sova bredvid inatt? secret baby
Vilken buss åker du oftast? 2 eller 8
Vilken årstid är det nu? vinter, FYFAN!
Anser du dig själv snygg? nej, helt okej. duger i krig liksom
Har du varit kär? jaa
Är du kär nu? inte kär
Är du en bra partner? hoppas
Har någon varit otrogen mot dig? nej
Har någon varit otrogen mot någon , med dig? ja
Har du varit otrogen? nej
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? det är nog +/- 0 där, både och
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? ja vi är bra vänner!
Vad åt du senast? ett hallon
Är du polare med grannarna? nja
Har du varit på ett party? jaaa
Har du varit utomlands? yes
Var är dina syskon just nu? karl är ute och elin vet jag inte
Vilken tid gick du upp imorse? HALV 10, FÖRSTÅ!!
Vad gjorde du kl 2 inatt? kollade antagligen på glee
Vad är det första du gör på morgonen? kollar på klockan och sträcker på mig
Vad ska du göra efter det här? något vettigt tänkte jag hehe ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det är ju skitkul att läsa dina listor!:D <3

Men jag tycker att du ska säga till Elin på skarpen:@

Lyssna görna på min och Tobbes låt! Den ligger inte på hans blogg;)



Hare gött!

2011-02-20 @ 11:40:44
URL: http://www.hannaarehammar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0