ett livstecken men inget mer

Jag känner att det inte finns så mycket att skriva just nu? Händer liksom 0 kul som är kul att dela med sig av. Våran bror fyller år idag, han blir 20. Så det ska ju firas. Annars händer det faktiskt inte så mycket, jävligt lugnt just nu faktiskt.
Eller jo jag såg förut någon som var ASNÖJD med sitt vitamintillskott för håret, naglarna & huden. Mina naglar och hud är nog inte i så stort behov av det men håret! Jag klippte mig för 2 veckor sedan och det känns som om jag inte har något hår kvar alls så om det går att få håret att växa lite snabbre skulle jag vara tacksam. Just därför ska jag börja kolla efter sådana saker så får jag se om det blir något av det.


sha sha bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0