på begäran

Ett gulligt litet önskemål som kom in att det skulle göras en lista och självklart så hittade jag en lista som kanske inte alls är så rolig, men bättre än inget! Ni vet, instälnningsfråga...

MOBILTELEFONEN

Vad har du för bakgrund?

En på två fina kompisar, jättefin är den. eller?

Ringsingnal?
ljudljöst. Annars har jag inte en aning

Hur mycket batteri har du kvar?
Kan inte se :(

Vem ringde du senast?
Pappa

Vem ringde dig senast?
Pappa

Vad står det i ditt 15:e mottagna sms?

Från Helena:
Mitt blomma du kommer följa med mig i mina tankar.. Bara du låter dig själv följa med mig i dina tankar så kommer det gå hyffsat bra & så får vi ju ses faktiskt :)

Vem skickade ditt 12:e mottagna sms?
Helena

Vad står det i ditt 18:e mottagna sms?
Från Helena:
Just precis!

Vad står det i ditt 52:a mottagna sms?
Från Amanda:
Okej, ojoj... Bra gjort av dom ändå ;)

Vad står det i ditt första utgående?
Till Love:
Nej fan vad emo jag lät inte alls meningen vill jag lova dig! Men hoppas att du får en bra alla hjärtans dag iaf :* <3

Och ditt 5:e utgående?
Till Amanda:
Ja någon får ändra på det! Snart går jag av bussen! :D

Har du några sparade medelanden?
Ja

Har du något utkast?
nixx

Vad är rekord på snake på din mobil?
min mobil har inte snake, sorgligt? JA

Vem är på plats 13 i din telefonbok?
Anna-Karin - en kompis mamma

Vad har du för kontakter som börjar på M?
Madeleine
Magnus
Mamma
Marcus
Maria
Marie-Lovise
Martin
Martin
Mattias
Mattias
Mobilsvar
Mobilsvar

Hur många sms har du skickat, samanlagt?
inte en aning, lite för många

Vad står det i dina påminnelser?
Inget för tillfället

Har du privat nummer just nu?
inte så cool, tyvärr!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Skitbra!:-D elin får också göra en.



Mer sånt!!!:-D

2011-02-14 @ 22:39:29
URL: http://www.hannaarehamnar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0