roliga myter

Visst brukar man känna till de vanligaste myterna som finns och det trodde jag att jag gjorde, men ICKE! Vi fick hem VeckoReyn idag och då stod det endel myter och om de just var myter. Jag tänkte skriva några roliga som jag trodde att de skämtade med!
- "läppstift är egentligen gjort av valbajs"
svar: nej det stämmer inte

- "Det går att kräkas upp sin egen avföring"
svar: japp det stämmer men det inträffar om man är väldigt förstoppad

- "Vi använder bara 10% av hjärnan"
svar: nej människan uttnytjar hela sin hjärna hela tiden
källa: Veckorevyn

 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Idag fyller den snyggaste Andreas wijk år;)puss på honom!

2011-02-17 @ 13:36:25
URL: http://www.hannaarehammar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0