såhär


Jahaja, jag ser att nån tycker att jag ska producera inlägg? Om ni så vill det, här får ni lite bilder eftersom jag egentligen inte har nåt intressant att skriva vid tillfället...


såhär kära vänner blir det när man bränner sönder sina ben... jag vet, jag är som en albino på bilden (OBS! det va i slutet av maj). Men vänta ni bara, vi får väl se vem som är albino denna våren. inte är det jag ialafall...


såhär ser det ut när man har fått sommarlov och inte har jobb!


såhär kan de oxå se ut i maj :)


och såhär kan de se ut i juni/juli en underbar dag!


såhär kan de se ut när man är trött på livet och är tvungen att plocka jordgubbar...


såhär kan de se ut på Gran Canaria....

och här befinner vi oss i Sverige, i juni!

Sedär ja, nu fick ni ju lite bilder som säkert inte förgyllde eran söndagskväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0