vänta nu...

Jag blev lite tagen på sängen förut, nästan bokstavligt då jag faktiskt låg i sängen när jag fick smset. Det var fina Amanda som smsade och sa "varför har du inte berättat att du och din syster har en blogg?". eh ja vad ska man svara utom att jag tycker att jag inte har något alls att blogga, därför blir det även tjockt med tråkigt!
Men ska man ta tag i det och kanske förbättra sig? Jag har hittat mig själv på riktigt nu tror jag så det kanske kommer se annorlunda ut, även om jag och Elin ser ut att vara sisådär 13 år i våran header....

bara ett litet livstecken från mig, typ

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej, Hanna! Jag har ett önskemål...

Jag verkligen älskar att läsa era listor, så kan inte någon av er göra en?? Snälllllllllla!;)

Och jag e inne på bloggen varje dag.

Kram på er!<3

2011-02-14 @ 10:01:45
URL: http://www.hannaarehamnar.blogspot.com
Postat av: Hanna

Svar: om vad som helst!:-D kanske, -vad stog det i ditt senaste sms?? -vem ringde du senast?? m.m

Kraaaaaaaaaam;)

2011-02-14 @ 20:08:33
URL: http://www.hannaarehamnar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0