110723



jag ska kanske börja med att säga att jag hoppas att allt i Norge blir så bra som det bara kan bli, så snart som möjligt. Även att dom får den hjälp som dom behöver!

I övrigt så gör jag absolut ingenting, är vansinnigt sugen på godis. Jag äter nästan aldrig godis, men när jag blir sugen så är jag verkligen det. Kanske blir det lördagsgodis idag? Även om man äter nyttigt och lever hälsosamt, så är det viktigt att ibland unna sig något som man verkligen gillar. Om det nu är godis, chips, kakor, glass eller frukt. Det beror ju på vad man gillar.
Sen så vet jag att det ligger en massa burkar cola light i kylen. mums!!!!


varför är dricka godare i burk?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0