110730



godmorgon!
Jag vaknade imorse av att klockan ringde, för jag skulle ut och gå... Men det blåste så mycket, så jag somnade om en liten stund och vaknade igen kvart i 10, med mobilen i handen. haha.
Det är ialafall fint väder än så länge, så att om det håller i sig i ett par timmar blir jag glad! Det blir ju såklart en promenad idag igen, fast på eftermidagen då. Tror att förkyldningen börjar gå ur kroppen, för idag sitter det i halsen också. Räknar med att kunna börja springa nästa vecka någon dag, dock blir det ju att börja med en kort tur.

Nu ska jag vänta på att klockan slår 11 för att kunna njuta fullt ut av solen. I övrigt så är det firande ikväll också, min mage jublar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0