allt och lite till!



jag ljög, det blev visst ett till inlägg.... Sen senast har jag typ, käkat... mat och glass och lite chips. Jag har ingen karaktär alls när det är fredag, men det är ju träning imorgon på morgonen! Ni som inte har fattat det, så springer jag på tom mage, dvs. Kroppen ställer in sig på att använda fett som energi, eftersom man har fastat i ett par timmar. Dock orkar jag inte springa lika fort och långt, men om jag skulle vilja det så äter jag ½ eller 1 banan innan.
  Lite information såhär på kvällskvisten!
Nu ska tant-Elin börja med att borsta gaddarna, sen gå mot sängen. Sömn är viktigt! har även sett att det finns stooora solchanser här imorgon. Ni kommer få en besviken Elin om det inte blir så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0