bara lite



happhapp, jag har sett på tv precis hela dagen. Gothia Cup finaler, hela dagen lång. Med avbrott för mat då såklart, kikat i h&m katalogen också, jag har beslutsångest över vad jag verkligen vill ha. Livet är tufft...
Inte heller blir det godis idag, jag måste vila mitt skavsår lite och då så vill jag inte att någon annan väljer godis. Eftersom jag vet vad jag vill ha, hade bara blivit irriterad om mamma hade kommit hem med något som jag inte gillar!
Något annat som jag gillar är dajmglass och hallonsorbet, så det skulle hon köpa. Mums! Med en kall cola, så är det toppen! Nu ska jag ner och hämta lite chips tror jag, men bara lite :D


ska för övrigt träna imorgon, och nu kommer vi till det roliga. Jag har inte känt suget efter att träna idag,lite chips och glass. Dåååå kommer suget efter att ta bort det ur kroppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0