den som väntar...



Sådärja, efter en trevlig kväll i stan är jag nu hemma.. Eller jag kom hem för ett bra tag sen, närmare bestämt för 1 timme sen typ. Finns inte så mycket att säga om det, förutom att det va trevligt. God mat, ceasarsallad med räkor blev det för min del. Salladen va helt okej, ingen WOW FAN VA GOTT. Utan lixom helt okej.

Jag gick nyss in och kollade vädret, blev jättelycklig och insåg sen att jag hade tittat på lördagens väder. Men det kan vänta till lördag, det fina vädret alltså. Jag väntar MER än gärna, den som väntar på nåt gott. Ni vet! Imorgon skulle det ialafall bli lite bara väder på förmidagen, sen skulle det regna stod det? Vi får se helt enkelt!
I övrigt så vet jag inte vad som händer, ska käka glass imorgon. I mängader hade jag tänkt. Kanske ska jag komma med det bra förslaget till mamma att vi ska plocka jordgubbar.
Den som lever får se!


men vi startar dagen med gröt med hallon. Riktigt mumsigt faktikst! När man har lärt sig att äta det, för det tar tid!

Kommentarer
Postat av: Elina

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-07-11 @ 08:31:54
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0