ghost


halli hallåå, halv 12 är klockan. Jag har redan hunnit med att käka frulle, se på tv och tvättat håret... Detta sedan klockan 9, låter tidigt men håret måste hinna torka ju. Man vill inte slita på det i onödan. Ska ialafall till stan innan 1, för att käka lunch med en kompis, det ska bli trevlans! Hon har varit i Italien, så jag får väl sitta bredvid och typ: Hello my name is Elin, and I'm a ghost...

Sen blir det nog en sväng in på h&m,som sagt. I övrigt så är det ganska så dåligt väder, men det ska bli sämre. Regn HELA dagen imorgon. Det känns som om jag vill flytta min träning från lördag, till söndag! Nu ska jag kanske ta tag i mig själv och göra mig till människa.


ni får en gammal bild. måste säga att ibland så saknar man tiden som va, när man ser bilden man tittar på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0