lite av varje



hopphopp, jag har käkat lite och ska ge mig ut på en runda snart. Typ om ½ timme tror jag. Annars så händer det inget, sjukt dåliga program på tv. Sen så är det inte jättebra väder idag heller, men jag kunde ligga ute en liten stund förut ialafall!
Jaa, nu är det bäst att jag taggar till lite. 5km står på tur idag, ska bli skönt. (efter ialafall). Sen vet jag inte vad som händer.
Men jag vet att på lördag ska vi fira 20-årsdag, med massa kakor, bullar och så.. Sen så pizza. Låter som en perfekt dag. Bara man startar den med träning, så blir den pöööörfekt!


MUMS! (har gått och varit sugen på bullar och kakor hela dagen. gäller att ha karaktär!!!)

stallet imorgon, därav denna förtjusande bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0