motiverad och bättre förr



jag heter elin och är allergisk som ett svin, utöver det så är jag trött och mitt ena skavsår kliar som fan... Kan inte klia eller ta på det, eftersom det sitter plåster på... Ungefär så skulle jag beskriva min livssituation. Lite lätt sådär!

Annars så händer det inte så mycket, stallet idag,hanna red, jag tittade på. SOL va det idag också, ett par timmar. Så jag fångade den i nån timme kanske. I övrigt så ska jag sova, tagga för en löptur imorgon, är ganska så omotiverad just nu. Men det går ju att ändra på när man har sovit några timmar.
Ha det fint, ADIOS!


käkar man detta, så blir man motiverad!


hahaha, söt bild... ibland så är det skönt att tänka efter att; det va bättre förr.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0