skratta eller gråta?



god eftermidag på er allesammans. Jag har varit ute och sprungit i värmen, för det va stekande sol förut. helt fantastiskt jobbigt, fantastiskt svettigt också för den delen. Något som inte är fantastiskt är att skavsårsplåstrena (säger man så i plural?) som mamma köpte inte höll för ett träningspass och åkte av. Så den fina blåsan som jag har vårdat så fint, är trasig och det gör jävligt ont. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.!?!

I övrigt så tittar jag på tv, Gothia. P18 är det nu... Egentligen så har jag inte sett så mycket, tittar mest på datorn. Jag ska ialafall käka min älskade smoothie om en timme ungefär, jag gillar när man gör smoothien som glass typ. Tjock lixom. Men det är kanske bara jag, om ni gillar det så kan jag ge ett tips. Ha i MYCKET bär!
Nu ska jag fortsätta att lata mig. Jag är så värd det!


jag har frysta hallon och jordgubbar i min smoothie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0