smittad

Nu när jag har hängt med Amanda i ungefär ett år är det speciellt EN sak som jag har smittats av och det är särskrivningar. Ja alla gör det, verkligen alla, ingen är perfekt. Jag känner att det har nått en helt ny nivå nu, det är särskrivningar överallt. Var glassen jättegod eller var den kanske jätte god? Säger ni det sista så låter det fel, säg det högt så märker ni. Jag är inte någon lärare på något sätt och vissa har svårare för att stava än andra och detta var inget jävla inlägg för att verka bitter utan mer en uppmaning till er alla, är ni osäkra säg ordet högt. En påminnelse till mig själv också att jag får bli bättre på att stava!!

// trött på särskrivning (eller heter det sär skrivning?)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0