blandade känslor

varning för långt inlägg

nu blev det mycket träningssnack här idag, men men. Mitt liv= en massa (ibland) härlig träning! Idag var det dock inte lika härligt, efter en dag där allergi och rastlöshet har varit mina huvudsaker att lägga tankarna på så va det inte den mest motiverade Elin som gick ut för att ta ett pass i solen. Allergin innebar idag en helvetisk huvudvärk och rastlösheten typ att jag har varit konstant sötsugen.

Men ialafall, det va TUNGT att träna idag. Ungefär som första gången på 1 år man springer 2,5km. Om man har haft ett litet break 1 år lixom. Som en extra sak så glömde jag vätskebältet här hemma, och ja ibland behöver man dricka när det är 25 grader varmt. När jag kom hem, så va vattnet konstigt och jag är fortfarande as törstig. Livet leker så att säga. Men jag är nöjd!
(Om Amanda läser detta, så förstår du vad jag menar!!!!)
Nu ska jag ialafall duscha eftersom svetten rinner längs hela mig, sen ska jag ta mig lite cola och kanske lite vattenmelon. hehe



Kärlek kan inte beskrivas bättre än med denna bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0