blondie



jahapp, då går vi mot ljusare tider. Kände knappt igen mig själv när håret va torrt idag hos bästa frisören, skönt nu såhär när sommaren är här. Att man har ljust hår och inte någon brun nyans som känns lite för höstig. Det är inte rätt på mig, men kanske på någon annan!

Annars så är jag aaaaaas trött, vill ta mig en cola men då kommer jag inte somna. Morgonträningen skjuts upp till på onsdag för att jag fortfarande inte är fullt frisk i halsen. Men nu ska jag glo på tv typ, utan cola. Jag väntar på morgondagen, stålande sol och jag hoppas på lite färg på kroppen. Glöm inte solskyddsfaktor kära barn, om ni inte vill bli som en streckkod när ni blir gamla, såklart!


mums!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0