funny



ibland så önskar man att man kunde pausa tiden, åka bort och stanna där i en evighet och sen åka hem igen. Eller okej, ta bort det sista. Sverige är inte ett okej land, när det gäller vädret.
Hade jag varit 18 nu, så hade jag bokat en sviiiiin billig sista minuten-resa och bara åkt iväg. Sen hade jag varit borta i 3 veckor typ, helst så skulle jag vilja åka till Malta, det är varmt och skönt där. Sen så relativt långt borta, perfekt! Bara för att glömma livet här hemma!
Fast jag har ju ett fint jobb, som är grymt roligt. Jag har skrattat lika mycket dom här 2 veckorna, som jag gjorde under hela Maj månad tror jag!?!?!

Menmen, på måndag ska jag fixa barret. Vi går mot ljusare tider här. Sen så ska jag försöka att få fram i lilla familjen att det är dags för Gbg. Sen en annan grej.
Just nu, så blir jag bara trött på allt. allt. Mat gör mig glad, som sagt. En extrem tjockis bor i min kropp. Längtar till frukosten redan...  hehe


typ nåt sånt skulle inte skada!
det blev ett långt inlägg, höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0