helt värdelös lista, men snart känner ni mig bättre än vad jag själv gör

MINA TRE FAVORITFÄRGER:

färg 1: vit
färg 2: svart
färg 3: blå

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: det har jag!
Fått ditt hjärta krossat: nixpix
Träffat någon som förändrat ditt liv: inte i år, men förra året tror jag!
Fått reda på att någon har pratat om dig: inte vad jag minns?
Kysst en kompis: haha ja...

BLANDAT:
Vill du ändra ditt namn: nej
Vad gjorde du under din förra födelsedag: förra är förra året då antar jag? Då hade vi musikal med skolan så fick en fin sång av alla söta som var med där, och sen firades jag väl på kvällen.
Vilken tid vaknade du idag: kollade aldrig på klockan, men för tidigt om man jämför när vi somnade
Vad gjorde du igår runt midnatt: inatt alltså? då var vi nog på BK och åt lite mat
Någonting som du längtar till: riktigt sommarlov, utan jobb
Senaste gången du träffade din pappa: timme sedan typ
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: ändra, hmm. Nej ja kommer inte på något
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: det har jag, många gånger :D
Vad gör dig irriterad just nu: ingenting alls :)
Långt eller kort: beror på helt vad man menar ju? jag säger pass på den
Vad gillar du gällande dig själv: att jag är öppen för nya människor

DIN FÖRSTA:
Operation: har aldrig opererat mig, kommer nog inte göra heller hoppas jag
Piercing: öronen
Tatuering: kommer bli när jag fyller 18!!
Bästa vän: Hanna "K-berg", lätt
Sport: ridning
Husdjur: Katt
Vaccination du minns: stelkramp
Förälskelse: i min nuvarande bästa kompis Daniel, hahah gulligt
Alkohol du drack: vin

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Ögon
Kramar eller pussar: pussar
Kortare eller längre: längre
Romantisk eller spontan: båda två
Tatueringar eller piercingar: tatueringar


Kommentarer
Postat av: Hanna

Bäst! Jag älskar era listor:)

Lägg märke till att ni har en länk på min blogg...

2011-06-19 @ 19:35:50
URL: http://www.hannaarehammar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0