kärlek



sesådärja.. Efter en låång dag är man nu framme vid slutet, dagen började med ett träningspass och blev där efter en slappisdag. Eller jag va ju i stallet och där gick jag för många km. Nu sitter jag och dricker cola och funderar på om det ska bli nån glass eller inte?!!

Det jag vet är att jag är ledig imorgon och att dagen ska starta med en prommis och en god frukost ska ta vid efter min morgonpromenad. Härligt, faktikst. En god frukost innebär ägg & jordgubbar och vattenmelon och lite sånt fint! Kärlek.
Nu är det glassen som kallar. Ha en fin kväll och en bra vecka allesammans!


jag vet inte om ni har tänkt på de, men man får alltid nåt extra kg på sommaren. Fast jag ska försöka att hålla min form denna sommaren, det är så jobbigt att få tillbaka en gammal form.faktikst. Kan ge tips en annan dag hur man gööööööör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0