min dag


happhapp, nu sitter man här igen. Jag har ju iof varit ledig idag men internet har inte fungerat så jag har fått slösa tid på annat tråkigt som att måla naglarna, göra en extremt god lunch, småäta lite, fixa smoothie, se på tv och såklart dricka min smoothie...
Det är typ min dag, eller jag va ute och gick i hettan imorse, efter det åt jag en magisk frukost som bestod av kokt ägg på knäckebröd och vattenmelon&jordgubbar i en egen skål.MUMS!  Sen så blev jag hungrig igen iof, så jag åt lite yoghurt med flingor.... 
Har det handlat om något annat än mitt matintag än så länge?! Vad har jag gjort idag då? Ätit och haft extremt tråkigt. Väntar på att Hanna ska komma hem, så vi kan sticka till stallet i regnet. För ja, det började regna nu. Livet äger


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0