ny vecka



ojojoj, redan söndag kväll fast ingen vanlig kväll, eftersom det inte finns någon "söndagsångest" med i bilden. Det är ju bara jobb som gäller och vi börjar en timme senare än vanligt imorgon. Skönt!  Men jag ska upp och fixa lunchlåda, eftersom vi inte får mat där vi har fått mat de andra veckorna. Sen ska jag ju käka frukost och förbereda mig för en cykeltur till jobbet och mellan det så ska jag väcka Hanna!

Imorgon ska jag klippa mig oxå, btw. Blir några nyanser ljusare i håret också, sen så kommer solen göra resten. Har sett att det ska bli bra väder resten av veckan nämnligen(chanserna för hudcancer ökar!). När vi ändå pratar om veckan, så händer det inte nåt speciellt. Ska få till en morgonträning (tisdag eller onsdag) och ett intervallpass (antagligen fredag), sen till helgen får vi se vad träningen bjuder på. hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0