say hell to the no



jahappp. En dag med massa sol, jag har fått mig lite färg men imorgon så ska jag inte vara så försiktig som jag va idag. Tog på en hög solskyddsfaktor för att vara på den säkra sidan, men jag kan nog trappa ner lite tror jag minsann...  Testa först, göra sen så att säga!

Annars så händer det inte så mycket, jag är svinigt sugen på glass men hade tänkt att försöka att motstå frestelsen. Imorgon är det upp och springa sen till jobbet skulle jag tro, om vi inte blir lediga.
Nu gick min energi från toppen till botten och allt känns jävligt surt. Kroppen säger ät glass, hjärnan säger nej. Försöka sig på att ta sig in i Hannas rum och titta på Idol? jaa tack! (min dator har inget ljud). Får muta med lite chips och cider kanske? hehe ;-)

2 bilder som är lycka...

... precis innan man ska gå ner och köpa mat från donken och få ett glas på köpet..


.... att slänga sig i poolen en solig dag och bränna fläsket så man får en fin färg!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0