size 0 vs plus size



jag tänkte på en grej, det är ju ett jävla snack om att man ska se ut "på et visst sätt", när man är på beachen och så... Det är ju en liten hets eller vad man ska säga, om hur man ska se ut.. Vissa är smala naturligt, andra har kurvor men är absolut inte tjocka...
För det är STOR skillnad, om man är tjock så brukar man kunna göra något åt det. Är man smal, kanske man inte kan gå upp i vikt?! Har man kurvor, så kanske man har lätt att gå upp i vikt och sen ner igen, men man blir aldrig jättesmal...  Alla är olika helt enkelt, och man ser ut som man gör och borde få göra det. Utan att få någon kommentar att man är för tjock eller för smal!


detta kan jag iof tycka är lite för mycket, i en reklam...





Ser man ut som Beyonce, Kim eller Britney, då är man tydligen för stor och kan bli "viktmobbad"....


.... men ser man ut såhär, ja då är man perfekt....
Lite konstigt ändå, att det bara är en storts kropp som är perfekt...


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh, jag håller helt med dig!

Fast jag har faktisktblivit lite mobbad, fast inte direkt mobbad men ändå för att jag är för smal... Men end går det aldrig en hel dag utan att jag äter godis:p Jag är världen största fan av chips o ostbollar:)

Men jag tycker att DU ärjättein som du är. Du ätr ju godis och tränar. Du har ju ett liv till skillnad från anorexiabarn..

Ha det bäst, för att du är bäst=)

2011-06-11 @ 19:15:40
URL: http://www.hannaarehammar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0